i juletid

hejsan hoppsan. lite torka här på bloggen, men det gör inget. som ni kanske har laggt märke till så är det juletider. och jag gillar det väldigt mycket. mys, pyssel och god mat. tre goda ting här i livet som är jul för mig. de julaktivitetet jag hållts med hitills är: julpyntning, pepparkaksbak, julmarmeladkokning, lussekattsbak, julkolekok, julkortsskapande, luciamys och julklappshopping såklart! Jag kanske berättar mer och ger er lite recept om nu vill senare! Här kommer en liten kompott av blandade bilder från förra året och iår. Kram på er och god jul!!
förra året spenderade jag min jul på marinbasen, vi gjorde det bästa av det med beväpnat luciatåg och ett litet julklappsbyte på julafton.
och jag och oskar bakade ett pepparkakshus, något vi ännu inte gjort iår. men jag hoppas vi hinner det innan jul för det är lite av en tradition för mig!
men vanliga pepparkakor har det blivit iår iallafall. med silverpärlor och glassys såklart. fint va?

Kommentarer
Postat av: Monkan

Jaaa! Uppdatering! DE gillar vi :D o pepparkakorna ser jättegoda ut! :D

2011-12-20 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0