Bodyattack

Sedan jag flyttat till Karlstad så har jag börjat tränat på ett nytt gym som heter livskraft som jag gillar väldigt mycket. Jag har fastnat speciellt för ett pass som heter bodyattack, som är ett pass av les mills som egentligen är så o-sannigt som det bara kan bli! Första gången jag gick på det var det hemskt men nu har det totalvänt till att jag tycker det är grymt roligt. Hur det nu kunde gå så? Fettigt jobbigt är det också, vilket är hur grymt som helst. Och nu ska jag berätta varför det är så o-sannigt. Jo, förstår ni, det är nämligen en massa svår kordination och ibland känns det nästan som dans, iallafall för mig som är så totalt o-dansant och superklumpig! Japp, dans, ni läste rätt. Hur kunde jag börja gilla detta? Kool.
Mina två andra favvispass är såklart bodypump & RPM (spinning)
Klicka på länkarna om ni vill tjuvkika på vad det är för något som jag håller på med (om än videosarna kanske är lite väl matcho) :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0