helgbravader och en godkänd tenta

Då var det söndag igen. I helgen har Oskar haft några vänner på besök så det har varit en lite grabbigare schargång i lägenheten så att säga. Full fart med party både fredag och lördag. Det såg dock ut som ett bombnedslag i lägenheten när dom lämnade oss i förmiddags, men nu är allt återställt till dess rätta jag. Känns stabilt.
Jag fick tillbaka en godkänd tenta i fredags också, då blev jag glad. Håller tummarna för att den som jag lämnade in i veckan också blir godkänd nu bara. Känns kanske inte så stabilt som man kunde önska..
Puss.

Kommentarer
Postat av: Monkan

Grattis till tentan och håller tummarna för nästa! :D

2011-11-14 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0