pluggerier

hej mina fina. nu så, kan jag andas. för nu är den ena uppsatsen inlämnad och den andra ligger för opponering. man skulle kunna påstå att jag nu har lämnat dem till ödet. det känns väldigt skönt att jag är av med dom. fast det blev tufft på slutet skall jag få be att få tala om. fick nys om, när vi hade den sista lektionen i psykologikursen bara någon dag innan inlämningen, att jag tänkt skapligt galet kring vissa saker. men efter några tårar och ett par kilon av frustration så kom jag över det, skrev om en del av uppgiften och släpte en fjärt. så nu är det bara att invänta en eventuell kompletering. men jag hoppas (hoppas-hoppas) för allt jag är värd att båda uppsatserna blir godkända! nästa kurs, som börjar nästa vecka, ser lite väl tuff ut nämligen. den heter biomedicinska grunder.

det är tur att jag har en fin kille. han tröstade mig till exempel när jag var lite ledsen över uppsatsen (vilken fjant jag är!). det är tur att jag har dig!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0