uppdatering av läget

god jul och gott nytt år. cirka nio till sexton dagar försent sisådär. jag har inte varit det flitigaste på bloggfronten på sistonde. men jag kan få be att få tala om att jag hade ett fint jullov med mycket mys, många bra julklappar och fina när och kära. och allt annat som hör julen till.

det nya året började dessvärre mindre bra. egentligen är det ingen big deal men jag blev så himla ledsen. jag och oskar skulle ut och ta ett ärovarv runt strömmen hemma i norrpan några dagar efter nyår för att ta tag i våra liv, låta vårat nyårslöfte träda i kraft osvosv. sagt och gjort. men när vi kom tillbaka till bilen så hade någon gjort inbrott och tagit oskars mobil och min väska. min väska innehöll: min dator, dvs båda mina hemtentor på ett ex antal sidor som skulle lämnas in en vecka senare, som jag naturligtvis inte gjort någon backup på. alla mina anteckningar på kurserna, vilka hemtentorna var baserade på, och det var inte sånna slags anteckningar som jag hade någon slags backup på i min skalle. mina och bibliotekets böcker på kurserna. och min plånbok och en massa andra saker som jag egentligen skiter fullständigt i i jämförelse med skolsakerna. vad arg man kan bli på sig själv.

så det blev till att sätta sig ner och börja skriva om allt vilket kändes som en omöjlighet utan böcker och anteckningar. det är trots allt noggrant med referenser osv. skrivarbetet fick dessutom ska på min fem år gamla dator från gymnasiet. segare än sirap, men den fungerar. än så länge. jag är fortfarande inte riktigt klar med tentorna, men jag ser åtminstonde ljuset. bara jag får in dem i tid, så är det väl bara att hoppas och eventuellt be lite till gud eller muta honom/henne så att de blir godkända också..




Kommentarer
Postat av: Antonia

2012-01-10 @ 14:07:25
URL: http://peppgirl.blogg.se/
Postat av: Antonia

Jag tycker så himla synd om dig, men du är så jävla stark att du bara orkar ta dig upp och köra järnet igen. Det är min Sanna det.

Jag saknar dig massor!!

Pussar pussar

2012-01-10 @ 14:08:34
URL: http://peppgirl.blogg.se/
Postat av: Monkan

Fy fan va typiskt! :( jävla idioter som ska in o rota i andra folks saker! :@

Lycka till med uppsattserna!

2012-01-10 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0